Friday, October 17, 2008

We're going!!!! :-D

Jeps, Mixi og jeg skal til London til january til en New Kids on the Block koncert.
17 år forsinket - it's about time! :-D

Jeg havde stort set besluttet mig i går - snakkede med en af mine venner om det, og at jeg ikke var helt sikker på, om det ville være det værd. Hendes svar var, "Maria, hvad vil du fortryde når du er 80?" Ja, ok så.

Så i går aftes tænkte jeg på at Mixi jo normalt er til boybands, til koncerter og (især) til London, så jeg ringede til hende for at høre om hun ville med, hvis vi gav koncertbilletten i julegave. Would she EVER! Hun skulle bare lige høre om hun kunne få fri, og så var hun frisk.

Det gjorde hun, og det kunne hun, så jeg bestilte billetter og nu skal vi afsted! Forfærdelige billetter - ude til siden, oppe øverst, men hvad. Uanset hvad bliver det en oplevelse.

Min indre 11-årig sidder og hopper så højt at min ydre 29-årig er lige ved at følge med. Jeg har ingen anelse om hvordan koncerten bliver, men jeg GLÆDER mig :-D

Squeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :-D

No comments: