Friday, March 18, 2011

Count-down til New Zealand - 2

T-36 Money, money, money, Must be funny, in a rich man's world
Så er den newzealandske og australske valuta hentet. Jeg havde glemt hvor forvestrålende deres sedler er. Se bare her:


T-32 To Luge or not to Luge
En ting jeg kunne finde på at lave i Queenstown når jeg alligevel er alene...

http://www.skyline.co.nz/queenstown/luge/

De åbner kl. 10, så det skulle være muligt at planlægge at komme forbi. Weeee :D

T-30 Australia, Here I Come!
... så T-46 burde jeg vel rettligt skrive, eftersom dette handler om Australien og ikke New Zealand.

Anne og jeg sad og chattede et godt stykke tid tidligere i dag, og jeg glæder mig så meget til at besøge hende nu! Det bliver 2.5 travle dage, men også rigtig, rigtig fedt!!!

Hun henter mig i lufthavnen når jeg ankommer til Sydney om morgenen den 2. maj og sammen med hele familien kører vi ud til Featherdale som er en Wildlife park ved Sydney. Yay! Koalaer og kænguruer - oh my! Vi spiser frokost derude og kører så videre til Blue Mountains / Three Sisters for at nyde naturen der. Hvis vejret tillader spiser vi fish'n'chips ved en strand i nærheden.

Dagen efter skal Sydney by udforskes. En tur over Habour Bridge, forbi Sydney Opera House (jeg har lovet Lars et billede foran SOH sammen med en Nemo-fisk, så nu håber jeg at jeg kan finde en sådan), rundvisning på The Rocks og en gåtur der tilfældigvis tager os forbi en butik med hjemmelavet chokolade. Og selvfølgelig den meget berømte Royal Copenhagen Icecream!

Den 4. maj skal jeg nok være i lufthavnen et sted mellem 13-14, så det er nok begrænset hvor meget der er tid til der, men vi har allerede overvejet et smut forbi Krispy Kreme, ud for at se den Oplympiske bådehavn (eller hvad i alverden det nu hedder) og så selvfølgelig en tur forbi en Swarovski-butik. Det er da et must!

Nu må vi se hvor meget eller hvor lidt vi når, men jeg GLÆDER mig! Ikke mindst til at møde Anne efter 15'ish år som e-mail-pennevenner.

No comments: