Saturday, April 5, 2008

Hyggedage

Det har været skønt med et par fridage! Det føles lidt som om jeg lige har haft en weekend, og nu får en til med det samme - just what the doctor ordered :-) Og dagene har været ren hygge og afslapning.

Torsdag aften havde vi Peter, Rebekker, Peter og Camilla på besøg til en Settlers aften. De kom dryssende mellem 4 og 5 og vi hyggede os med god mad og snak indtil bordet blev ryddet og der blev sat op til et 6-personers spil "Byer og Riddere". Camilla vandt, og vi er allerede helt på det rene med, at det er en tradition der skal gentages :)

Jeg nyder altså at familiemedlemmer ikke bare er familie, men også venner :-)

I går besluttede Lars sig for at tage mig på en sight-seeing tour. Han havde taget en sikkerhedsvest med hjem til mig, og så tog vi ellers toget til Svanemøllen station, og gik derefter langs banen (på et lukket spor, der kun bruges af arbejdskøretøjer) fra Svanemøllen til Østerport station. Altid sjovt at få en tur hvor 'almindelige dødelige' ikke må færdes. Og det var jo heldigvis dejligt vejr, så vi fik en rigtig hyggelig tur ud af det.

Vi skiltes på Østerport station, for jeg skulle videre ind på hovedkontoret på Grønningen, da der var arrangeret bordfodboldturnering den aften. Min makker og jeg vandt kun et enkelt spil og endte vist nok næst- eller tredjesidst. Men hvad - vi morede os gevaldigt alligevel.

I dag er planen så at tage hjem til Henriette og bruge en hyggelig aften sammen med hende, og så står i morgen endnu engang på ren afslapning.

Jo, det er skønt med sådan en forlænget weekend.

No comments: