Tuesday, April 1, 2008

Bøger læst i marts

Yeah, pseudo-torsdag! Jeg har fri torsdag og fredag og GLÆDER mig allerede. Skiftet til sommertid tager hårdere på mig end jeg synes det plejer. Godt jeg har en sød mand til at forkæle mig ♥

En liste over bøger læst i marts. Linket går til min anmeldelse på Bogormen

Birchall, Diana: Mrs. Darcy's Dilemma, 7/10

Boom, Corrie ten: The Hiding Place, 9/10

Dahl, Roald: Matilda, 9/10

Diamant, Anita: The Red Tent, 7/10

Doyle, Laura: The Surrendered Wife, 8/10

Finch, Phillip: f2f, 7/10

Frank, Anne: Diary of a Young Girl, 8/10

Larsson, Stieg: Luftkastellet der blev sprængt, 10/10

Månedens bog Larsson, Stieg: Mænd der hader kvinder, 10/10

Larsson, Stieg: Pigen der legede med ilden, 10/10

Lindgren, Astrid: Kalle Blomkvist lever farligt, 8/10

Lundgren, Max: Drengen med guldbukserne, 5/10

MacDonald, George: The Princess and the Goblin, 7/10

O'Connell, Joe M.: Evacuation Plan, 6/10

Unknown: Robin Hood, 4/10

Tøndering, Claus: Helvedet - og en kærlig Gud, 10/10

Westerfeld, Scott: Specials, 8/10

Willett, Marcia: Looking Forward, 8/10

18 stk... omkring hvad jeg ville forvente en måned hvor jeg har ferie ;-)

No comments: