Wednesday, March 26, 2008

Læseferie

Det har været en påskeferie af den helt skønne stil. Jeg har i gennemsnit læst en bog om dagen i 10 dage - ikke dårligt! :-D De to bedste bøger var afgjort "Mænd der hader kvinder" og "Pigen der legede med ilden" af Stieg Larsson. Jeg havde lånt dem af Henni og slugte dem på ingen tid. Især den sidste, som jeg fik fat i Påskesøndag, hvor Lars arbejdede fra 14-23, og eftersom jeg ingen andre planer havde, endte jeg med at sidde og læse fra kl 1300 hvor Lars tog afsted, til kl. 2100 hvor jeg lukkede bogen efter at have læst sidste side. Så koncentreret har jeg ikke læst siden Harry Potter 7!! Men jeg nød det - god bog og SKØNT at have tid :-)

Men æv - Henni havde ikke den sidste bog i serien, og på biblioteket var der 7-8 ugers ventetid. Hvad gør en klog huskat så?

Hun spørger rundt, og finder ud af at hendes kære tante heldigvis ejer hele serien! Heldigt sammentræf, og da der var menighedsrådsmøde i går aftes kunne jeg lige følges hjem med Morten og vupti! Endnu 600 herlige sider klar til at blive læst. Jeg nåede de første 40 inden jeg skulle på arbejde i morges, og da den starter lige hvor 2'eren slutter er jeg allerede helt grebet af den. Godt jeg ingen planer har i aften! :-)

No comments: